Blogger Backgrounds

alang2 da jengok tu..follow lah yerp!!


Friday, August 02, 2013

IMPIAN MEREKA =')

assalamualaikum pembuka kalam , 
kalami ilham daripada Ilahi .

salam ukhuwah fillah abadan abada .


AL-AZHAR !!!

Itu lha universiti yang sentiasa mnjadi impian empunya nama Nur 'Adilah bt Mohd Sukeri serta nnek dn usrati . Aku sangat berharap aku dapat ke sana suatu hari nanti . Aku harap aku dapat capai impian dn khendak org yg sgtt berharap pada aku .Moga AlLah memakbulkan permintaan ku apabila tiba mse nya suatu ketika nnti =') . Rabbi yassir wa la tu'assir , Rabbi tamim bil khair . Tujuan update post ny tuk share cite mnggu lpas , ibu ttbe tnye psal uni ny  :-.

Ibu : Kak , kak Atil tu ambek ape ?
Aku : Ntah lha bu .
Ibu : Dia universiti kat mne ? (means jordan 'o' mesir)
Aku : *hanya mnggeleng* dah lme akak tk contact kak Atil .

siyez , dah lme sgtt tk contact kak Atil . First n last p0n tyme raya wktu f2 tu dulu . Dua thun tlh pun brlalu . 
Mula-2 tu ase weird sbab ibu tnye scara spontan . and her jrg skett sbut psal bnde-2 ny . Tym tu mcam-2 feel ade . Shock ade , trharu ada , isau ade , tkott ade , debar pon , cuak skali gus msuk . hoho . Mna tk cuak kan klau kita tk dapat nk capai impian tuu .

#aku pon tktau knpe cre pnulisan aku hari ny agk kekok . mgkn sbb dh lme tk wat krgn kott , *hehe,kantoi*
 pejam celik permulaan 25 Ramdhan 1434 H telah pun kunjung .

mohon maaf ats segala kesalahan . Nukilan yg tah ke berapa .

len kaLi terJah Lagi

0 buda tak kena:

Post a Comment

buda tak kena